Informatie

Ledenbetrokkenheid

Een strategie voor ledenbetrokkenheid

Waar je vroeger je producten afnam omdat je sowieso de beste prijs kreeg of omdat je vond dat het zo hoorde; en waar je vroeger het vanzelfsprekend vond dat je naar de ledenvergadering ging of een bestuursfunctie accepteerde, zie je nu meer verschillende motivaties onder de leden. Ook hun belangen lijken diverser. Wat betekent dat voor de coöperatieve onderneming? En vooral: hoe ga je er mee om? Vragen verschillende leden nu een verschillende aanpak? Wat is die aanpak? Hoe organiseer je die? Dit zijn enkele vragen die aan de orde dienen te komen bij het…



Artikelen

Goed luisteren verbeter de visie
06:54

Goed luisteren verbeter de visie


Afgelopen jaar stond het thema ‘De coöperatieve dialoog’ centraal bij NCR. Het doel van dit thema was om middels de…

Lees meer
Missie en strategie in de coöperatie
04:40

Missie en strategie in de coöperatie


Binnen een coöperatie werken ondernemers samen omdat ze daarmee doelen kunnen bereiken die ze zelfstandig niet of minder goed kunnen…

Lees meer

Kiosk

Coöperatie nr. 626 – Maart 2016